Audiobook / Kryminał/Sensacja/Thriller

A teraz głos ma Andrzej Ferenc – „Głos” Arnaldur Indridason

głos

Nie tajemniczy głos podpowiedział mi jakiś czas temu, że sięgnąć muszę poksiążkę Arnaldura Indridasona, a nos. Zwyczajny narząd powonienia, wykorzystywany przeze mnie jako czujnik dobrych kryminałów. Dałam się zatopić w „Jeziorze”, które skradło mi kilkanaście godzin przeznaczonych na wysłuchanie audiobooka. Nie miałam dzięki temu wątpliwości, że chcę usłyszeć kolejną historię opowiedzianą przez Indridasona i z wielką ochotą zabrałam się za jego kolejny kryminał „Głos”. Podobnie jak poprzednio, w wersji do słuchania.

Fakty mają się następująco: kolejny raz kryminał, kolejny raz Indridason, kolejny raz audiobook i w końcu kolejny raz Andrzej Ferenc w roli lektora. Wydawałoby się, że można zanudzić się na śmierć od nadmiaru kolejnych razów. Jednak kolejny raz [sic!] powiedzieć muszę, że po taki zestaw sięgam i sięgać będę w ciemno.

Więcej przeczytać można w serwisie Zbrodnia w Bibliotece

2 thoughts on “A teraz głos ma Andrzej Ferenc – „Głos” Arnaldur Indridason

  1. Wolę czytać, ale przyznaję, że ten islandzki autor jest naprawdę wysoko w moim prywatnym rankingu. I też w ciemno czekam na jego nowe książki;)

Skomentuj

