Bajka/Baśń / Dla dzieci / Hobby / Inne / Książka kucharska / Poradniki / Takie tam / Zapowiedzi

„Magiczne Boże Narodzenie” – zapowiedź

W tym roku muszę przygotować się do Świąt Bożego Narodzenia szybciej. Po pierwsze dlatego, że nigdy nie umiem zdążyć z przygotowaniami na czas, przez różne zajęcia, które odrywają mnie od tego, co sobie zaplanowałam. Po drugie dlatego, że nie wiem jak to w tym roku wyglądało będzie. W okolicach świąt na świecie pojawić ma się moje drugie dziecię, które z całą pewnością namiesza nieźle w życiu wszystkich domowników.

Na szczęście wypatrzyłam już sobie pozycję książkową, która co prawda jeszcze znajduje się w zapowiedziach, ale jak tylko ukaże się na rynku, znajdzie się na półce mojego dziecka.Na co ostrzę sobie zęby? Na Magiczne Boże Narodzenie” wydawnictwa Zielona Sowa.

Bo jak nie ulec stwierdzeniu: „Ta kolorowa, pięknie ilustrowana książka pozwoli Wam odkryć i zrozumieć magię Świąt Bożego Narodzenia. Święty Mikołaj i jego przyjaciele elfy zabiorą Was w daleką, fascynującą podróż pełną przygód, radości, zabaw i prezentów dla dzieci na całym świecie. Odkryj magię Bożego Narodzenia!”

Choć książka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 roku życia, mam zamiar i tak przeczytać ją mojej rocznej latorośli. I bawić się przy niej świetnie.

W oczekiwaniu na tę książkę mam zamiar zrobić jeszcze coś.

O ile się uda, znaleźć jakieś ciekawe przepisy na wigilijne potrawy (co roku obiecuję sobie to samo i co roku w wigilię Bożego Narodzenia przeżywam prawdziwe męki zmuszając się do jedzenia potraw, których nie lubię…)

Ciekawie zapowiada się książka „Boże Narodzenie. Kuchnia świąteczna” Marzeny Wasilewskiej, wydana przez Świat Książki. Mam zamiar znaleźć coś, co będzie radować moje podniebienie! Choć i tak pewnie wykorzystam tym razem zdolności kulinarne mojej mamy, podtykając jej konkretny przepis pod nos.

A na koniec najtrudniejsza sprawa. Życzenia świąteczne… O ile znalazłam już wzory ładnych kartek świątecznych, o tyle problemem pozostaje ciągle treść życzeń. Ale dla chcącego nic trudnego. Do świąt zostało jeszcze trochę czasu, na pewno coś wymyślę. Może zainspiruje mnie któraś ze świątecznych książek? Zwłaszcza, że kartki mam już upatrzone.

One thought on “„Magiczne Boże Narodzenie” – zapowiedź

Skomentuj

